YagmurBilek yani benim çocuğum henüz 9 aylık, sizin çocuğunuz yaşında bir evladım daha önce olmadığı için tecrübesizliğimle birlikte bir kaç şey sormak istiyorum izninizle. Çocuğunuz henüz 2 yaşında ve önceden çocukları döverdi, yani ne kadar önceden mesela 1 yaşındayken mi 1 buçuk yaşındayken mi? Henüz 2 yaşında olan bir çocuk önceden arkadaşlarını dövüyorsa bu çocuk dayak atmayı nereden öğrendi. Şimdi dayak yiyor demişsiniz, oglunuzu döven çocuklar çocuğunuzun akranı mi, yoksa 3 5 yaşında ki çocuklardan mi bahsediyorsunuz? Yani o yaşlarda çocuklar benim bildiğim ancak birbirlerine vururlar, hem vuran çocuğu hem kendi çocuğunuzu güzelce uyarırsınız, karşı tarafın ailesine bildirirsiniz durumu herkes çocuğuna olayın yanlışlığını anlatır öğretir vs. Benim düşüncelerim bunlar. 2 yaşında el kadar bebeler dayak atmayı ne bilsin.