Selin0404 Hanımlar merhaba dyson fiyatlar malum önerebileceğiniz memnun kaldığınız benzer modeller nelerdir? Benım elektrıklı supurgem cok agır ve kaba koltuklarımı yatagımızı cocukların yatagını duzenlı supurebılmek cok zor oluyor
Efuli6161 Selin0404 dyson kullanan biri olarak sana önerim fantom dik süpürgedir hem fiyatı çok uygun hem canavar gibi çekiyor..anneme aldık elim büyük süpürgeye hiç gitmiyor tozu kılı saçı çok güzel topluyor..süpürgenin sapını çıkarıp süpürme aparatını gövdeye takınca koltuk yatak da güzel temizleniyo..öekim gücü çok kuvvetli gerçekten gözüm kapalı tavsiye ederim..dyson evet şarjlı ama çekim gücü öyle çok iyi değil sadece bir sürü gereksiz başlığı var ve reklamı iyi yapılıyor..
Birbebetoannesi Efuli6161 pardon , fantom dik süpürge , kırmızı , gri renkleri var onlardan mı bahsediyorsunuz acaba ? Bende dyson kablolu kullanıyorum şahsen çok memnunum, ama kaldır indir zor oluyor o yüzden sordum
Efuli6161 Birbebetoannesi evet kırmızı turuncu arası bir renk olandan aldık biz..dysonun kablolusu güZel evet ama şarjlı okadarda iyi değil bence ayrıca aküsü başlıkları vs kırılırsa yandık 1000lira en dandik başlığı..yani zaten büyük süpürgen var haftalık temizliği yaparsın onla, iş görsün pratik olsun dersen fantom öneririm
2022 Bosh 6 ultim… Aldı eşim 15 gün olucak bnde çocuklar için istedim yere çok dokuyo kızım ve hemen çek çek temizle çok rahat
Birbebetoannesi Efuli6161 parçaları da çok pahalı katılıyorum , bu yorumunuzu görmek iyi geldi , hiç kullanmadım fantom günlük için ideal mi acaba güzel çekiyor mu malum bebekli evlerde lazım oluyor , teşekkürler 🌷
Efuli6161 Birbebetoannesi çok güzel çekim gücü saçı kılı ince tozları zamp gibi çekip alıyo parkeyi denedim elimle tozdan eser yoktu ince tozları bile çekil alıyo..mutfakta kırıntıları büyük küçük çok kolay geçiyor pirinç mercimek döküldü geçen dayson başlığı oyana buyana atıyor bu tarz taneli şeyleri ama fanyom hemen çekti aldı..pişman oldum okadar para verdiğime çünkü benim büyük süpürgemde çok iyi çekiyor ufak kırıntıları pratik alsın diye dik süpürge alayım dedim eşimde marka merağı var gitti dyson aldı ben fantom alacaktım kendime de..halıyı koltuğu parketi tek başlıkla süpür geç bir gün süpürdüm çıkan tozlara hayret ettim yumak yumak bir poşet toz topladı evden
Birbebetoannesi Efuli6161 şarjlıların motor gücü kablolulara göre daha düşük sanırım , bende philps beğenmiştim 6724 kodu iptal ederek direkt fantom alayım öyleyse çok teşekkür ederim sağ olun, güzel günlerde kullanın sizde 💐
Efuli6161 Birbebetoannesi aynen öyle hevesle alınıyo moda oluyo ama bence değmez parasına ve uzun vadeli kullanılacağını da sanmam kullandıkça pil ömrü azalıyo ayrıca çok hassas makine yatak altına kıyıya bucağa sokamıyosun kırılır çizilir diye temizliği de ayrı dert..alın pişman olamaycaksınız Allahın izniyle..teşekkür ederim size de hayırlı olsun🌸
Birbebetoannesi Efuli6161 Kesinlikle katılıyorum .Allah razı olsun 💐 sağ olun tekrardan , hayırlı geceler
Ata-sMom58 Dyson kullanmadığım için yorum yapamam fakat eşim dün hediye olarak Philips speed pro max almış 8000 yazıyor modeli sanırım. Böyle bişey yok yani robot aldığımda şaşırmıştım nasıl bu kadar kıl tüy toz varmış diye. Bunun hazneyi görünce şoka girdim sadece oğlumun oynadığı halıdan resmen bi avuç dolusu ölü deri toz zerresi çıkardı. Haznenin içi resmen nişasta un filan dolmuş gibi oldu. İki gündür süpürüyorum süpürüyorum biz bu evde iyi ki yaşamışız diyorum nerdeyse her gün ev süpüren biri olmama rağmen. 2.1 kilo ağırlığı. Kol yormuyor. 3modu var 1-2-turbo şeklinde. Birde bile dehşet çekiyor. Bi kaç farklı başlığı var. İlk iki modda 70dakikaya kadar kullanım sağlıyor. Beş yıl motor garantisi var. Ve plilipsin uygulamasına abone olarak aldığınızda 700tl Migros carrefurs hediye çeki veriyor. Tek bi sorun biraz sesli bi süpürge. Ama benim diğer süpürgem apartman moduna ayarlıydı hep o yüzden fazla geldiğini düşünüyorum sadece. Benim için bundan iyisi yok. Çünkü daha iyi bi süpürge kullanmadım