Fencimam Kızım 2 yaşına yeni girdi. Menenjit aşısını yaptırmak istiyorum ama fiyatı beni şok etti. 718 tl dediler. Yaptırıp yaptırmamakta çok kararsızım
Prensesimm3 Fencimam gücünüz varsa yaptırın çok önemli hayati bir aşı Allah korusun 😢😢😢 ben hem bexsero hem nimernix yaptırdım bugün gerekirse yemiycez içmiycez yaptorcaz daha 2.3. Dozlar ver bizim
cansuyagmur Bebeklerimizin sağlığı herşeyden önemli. Nimenrix bexsero ve rotayı 2.870 TL’ye ye yaptırdık ilk dozlarını. İkinci dozları da 10 ekimde. İmkanınız varsa pahalılığına bakmayıp yaptırın bence
bombacimulayim Menenjit önemli bir aşı. Bizim son bir dozumuz kaldı biz yaptırana kadar 1000 TL olur herhalde . Ama inşallah onu da yaptıracağız