Maalesef hep öyle, algıları açıldıkça emzirmek daha da güçlesiyor. Oyle durumda en fazla 2 defa daha teklif ediyorum memeyi, baktim yine aynısını yaptı hemen bitiriyorum emzirme faslını, iyice acıkınca tekrar yapmıyor. Önemli olan iyi veya kötü tepki vermemek çünkü o zaman oyun sanıp iyice abartır. Ben dedigim şekilde yaptım rahat ettim.