Bugün spiral taktırmaya gittim 2 defa denediler 2sinde de spiral takılırken kırıldı, böyle bir şey yaşayan var mı, alternatif önerisi olan var mı, çare ne olabilir, doğum esnasında beni vajinal muayenede çok zorlamışlardı o yüzden korkuyla gittim ve istemsizce kendimi kastım, takan hemşire kastığım için olduğunu söyledi, kanama çok oldu ve ağrım uzun süre devam etti, böyle bir şey yaşayan var mı?