Bu kadar zorluğu aşıp bir canlı dünyaya getirmeyi nasip eden rabbim içine ferahlık versin güç kuvvet versin sana, inan şimdi herkes öyle zamanın çarkına kapılmış gidiyoruz herkes yorgun, yoğun. Kendinle gurur duy o göbekte gidecek kiloda gidecek daha kaç ay olmuş sanki kendini üzmeye değmez. Zaman çok hızlı bak bu zamanların tadını çıkar inan geçecek büyüyecek ayaklansin ne kilo kalıyor ne bişey 30 kilo aldım, doğumdan çıkınca ağladım içimde bebek filan var diye öyle büyüktü göbeğim çok fittim hamilelik öncesi şimdi oğlum 4 aylık 70′e düştüm bile üzme kendini ne olur gerçekten hepsi geçip gidecek yeterki canınız sağ olsun..