Lykiavvv Kızlar sezaryen doğum yapalı 3 ay 25 gün oldu ve halâ regl olamadım. Perşembe günü test yaptım negatif çıktı. Ama içimde sol tarafımda bir şey oynadığını hissettim. Bu durumu yaşayan oldu mu?
cisem3535 Lykiavvv benim kızım 11 aylık ben daha hala olmadım 1.5 yaşına kadar olmazsan normal dedi doktorum
Ceyda_94 Lykiavvv tam olarak aynisini yasadim ve bugün regl oldum. Merak etme bu sürecte gecikmeler yasanabiliyormus. Tabi korunma yöntemi de önemli bir hamilelik istenmiyorsa 😌
MomOfKoala Ben de 3 ay 21 gün önce doğum yaptım regl de hala olmadım. Olmamız mı lazımdı doktorum 6 aydan önce olmaz gibi bi şey demişti. Zaten test de negatif çıkmış bence yoktur bi şey.