Kızlar 3 aydan beridir 200 Gr aldıyor en fazla 300 alıyor neden böyle anlamıyorum sırf bu yüzden mamaya başladım ama sadece gece veriyorum bir defa yada arada sütüm olmadığında hatta ek gıdaya tam başlamadım ama tattırma yapıyorum yoğurt veriyorum ama şuan 4 ay 16 günlük ve 16 günde sadece 150 Gr almış geçen ay 300 ondan önceki ay 200 gr almıştı 😔 şuan 6 kilo 200 Gr ve zayıf bir erkek bebek neden almıyor kilo sizdede durumlar böyle mi hep böyle mi devam edecek