Nurerdognn Merhabalar 18 gün önce sezeryan oldum bugün bi baş ağrısı ishal ve mide bulantısı var , yani korkmasam kussam baya kusucam ama çok korkuyorum dikişlerim ya açılırsa diye öyle bi durum olma ihtimali var mı
starwomen Nurerdognn bende sezeryan doğum yaptım ve 20. Gün içim dışıma çıkmıştı o esnada dikiş yerim acımıştı ama herhangi bir sıkıntı olmadı korkmayın sizde de herhangi bir sıkıntı olmaz. Çok geçmiş olsun
iremnr Nurerdognn açılmıyor kolay kolay merak etmeyin ben eve geldim 4. Gün yürüyüşe çıktım 10. Günden sonra bebeğin su kovasını taşımaya başladım bişey olmadı defalarca da üşüttüm çok geçmiş olsun
Prenseslergibiydim Nurerdognn Ya bence çok düşünmemek gerekiyor. Ben de sezeryan oldum eve geldim duşumu da aldım zaten hiç yatamadım, yatmadım. Bu üşütme olayına da Allah biliyor ya hiç dikkat etmiyorum 🙈 hiç korkmayın kusmanız gelince kusun belki de vücut aldığı narkozu atmayı çalışıyor. Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin 🤲🏻
Ysgl26 Nurerdognn çok ağır kaldırmadıkça ya da dikiş yerine ciddi bi darbe almadıkça ameliyat dikişi açılmaz canım merak etme..