momy90 gerçekten iyi bir şey yazmak isterim ama eğer yapılacaksa ne olacağını bilin. Hazırlayın kendinizi. Ben bilmiyordum. Bağıra bağıra ağladım o masada. Keşke doğurmasaydım diye bile bağırdım. Sonra geçiyor tabi ama bir daha mastit olacağıma mememi aldırırım daha iyi. Sağma makinesiyle geziyorum artık. Zaten emzirmiyorum da.
Antibiyotik umarım çözüm olur. Ama benim gibi yaşayacaklarınızdan habersiz olmanız daha kötü olurdu. En azından sadece enjektör kullanılmış sizde. Ultrasonla baktıklarında drenaj olacağı hemen belli olmuştu benim. Yani sizin apseniz bu şekilde geçecektir yüksek ihtimalle. Gönülden geçmesini temenni ediyorum 🌸