İkizlerim var. Biri çok fena memeyı ısırıp çekiştiriyor. Çok canım yanıyo dişi olmamasına rağmen. Meme reddi basladi. Mama da yemiyor asla. Bir suru mama denedim. Sagip sut veriyorum. Tukendim. Geceleri guzel emiyor. Bazen ayakta da emiyo ama oturarak asla. Memeyi isirip cekistirip agliyor. Yumruk hep agizda.
Ne yapabilirim? Disi mi kasiniyodur? Erken degil mi 😅 premature dogdular bi de 35 haftalik. Duzeltilmisleri daha 3 aylik bile degil 🤦🏻♀️