Nazlican purplemelon Philips Powerpro Compact kullanıyorum aşırı memnumum. Ama bütçenizi aşmazsa Philips maraton diyorum, onu da gördüm denedim böyle bi makine yok
EsrAren purplemelon philips marathon 👍 1,5 yıldır kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım çekim gücü vs gerçekten çok iyi ☺️🌸
Balbebeginannesiiii purplemelon arnica tesla cok memnunum tabi xiaomi robotta var ikisinide kullaniyorum