Omersaff1 Arakadaşlar 2 yasinda oğlum var yanlı halen konuşmuyor sadece anne baba diyor hayvanların seslerini çıkarıyor aslında herşeyi biliyor ama konuşmuyor bizle aynı durumda olanlar varmı yada tavsiyemdiniz varsa yazarsanız sevinirim
Ruzgarveannesi1 Omersaff1 her çocuk bir değildir bazı çocuklar geç konuşur siz yine de doktora gidin isterseniz ya da teşvik edin bununla ilgili videolar var sanırım onlar yardımcı olur 2,5 yaşında anne baba demeyen çocuk tanıyorum
1_anne Omersaff1 benim büyük oğlum da 3 yaşında falan konuşmaya başladı. Çoğu kelimeyi söyleyemedi. Birden konuşmaya başladı zaten. Şimdi susmuyor 😄Her çocuk farklıdır. Eğer çok takıyorsanız içiniz rahat edecekse bi doktora götürün olmazsa