Ekinveannesi babylove3003 bizde yapmadı. 4.ayda ateş olmadıysa eğer muhtemelen 6.ay aşısında da olmaz. Siz yine de takip edin ben gece saatte bir kalkıp ölçmüstüm ateşini.
Bsrak babylove3003 dün yaptırdık bizde , 4.ay aşıları baya ateş yaptı ama bunda 37yi geçmedi huzursuzluk oldu sadece dün ve bugün calpol verdim rahatlattı
Tugce2391 Bizde de yapmadı ama ben gece iki saatte bir kontrol ettim ihmal etmeyin kontrollu olarak gece bakın