Sonay93 Mama yedi 3 saat sonra kalkması gerekirken uyanmıyor sizce uyandırmalıyım zorla yoksa uyanmasını mı beklemeliyim şekeri düşer mi henüz 15 günlük sarılık riskimiz geçti değil mi
Nazlican Sonay93 Ben geceleri hiç uyandırmazdım, yatmadan uykusunda beslerdim sonra kalkarsa beslerdim, kalkmazsa uyurdu.