1902ctn Kardeşim aynıydı, geç konuştu ve konusamıyor diye ağlıyordu sürekli derdini anlatamayınca ister istemez o da sinir yapıyordu. Biz hiçbir şey yapmadık zaman a bıraktık sonra konusmaya basladı, hatta başta peltek gibi konusur dediği anlasılmazdı mesela. Sizinde doktorunuz sorun görmemiş bence sizde zaman a bırakın, bol bol kitap okuyun, muhabbet edin onunla. Yani dil gelişimine siz katkıda bulunun elbet zamanı gelince konusacaktır.