Merhabalar .
29 aylık kızım. Bugün saat 17:00 gibi sırtının üst kısmı omuzlarına yakın yerler birden kabardı kaşınıyor dedi bir baya kabarık . Sanki bir yerde de böyle bir şey ısırmış gibi duruyordu. Acaba böcek ısırdı da görmedik mi falan diye düşünürken yarım saat sonra evin yakınında poliklinik var oraya götürdük bir danışmak için orada doktor birşey ısırmış alerji yapmış dedi. Polikliniğe gittimizde boynundakiler azalmış karnının üstünde biraz vardı. Sonra hastaneye gittik orada iyice azalmıştı yok denecek kadardı hatta doktor internetten fotoğraf gösterdi buna mı benziyor diye biz de evet dedik kurdeşenmiş (ültiker) öyle dedi. İlaç verdi birçok nedenden olabilir dedi birkaç gün takip edeceğiz sonra tekrar gideceğiz. Aramızda böyle bir durum yaşayan var mı ?