Kumsalceylan28 Haziran ayinda istikbalden kanepe aldik. Su lekeleri hepsi kalici hic gecmihor berbat . Kumasida naylon gibi birsey örtu almistim durmuuor ustunde. Napabilirim . Süngerli örtu alsam tutarmi . Basina gelen varsa ne yapti?