Kızlar oğlum 1.5 yaşında akşam uyumadan önce gece maması veriyorum 6. Aydan sonra olan gece mamasını kullanıyorum çünkü onu seviyor
Başka gece maması vermeye karar verdim bayadır da uğraşıyorum Aptamil +1 yaş sütünü verdim olmadı belki ilerleyen günlerde sever içer bilmiyorum ama şuan ne yapacağımı bilemiyorum tam
İnternetten falan da bakıcam gece uyanmaması için acıkmaması için ne yemeli akşamları ?
Bu konuda ne yedirmeliyim bilen anneler yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürler ☺️