Merhaba arkadaşlar kızım 4 aylık kanında mikrop varmıs kusma ve ishal şikayeti ile hastaneye yatışı yapıldı mama içmiyor ağzına süremiyorum serum onu besliyor içmek istemezse içmesin diyorlar ama içmesi gerekmez mi kilo kaybediyor iyice böyle seyler basına gelip cözüm bulan var mı