Beh1108 Nuralp27 ben de hipp kullanıyorum pas değil de balık kokusu gibi o yüzden tadına bakmaya cesaret edemedim 🤷🏼♀️
PamukPrensesannesii Nuralp27 sma kullanıyorum sıcakligina bakmak için elime damlatmiştim. Sonra bir tadına bakayım dedim demir gibi bir tadı var. Bende güzel bir tadı var sanıyordum bu mamaların hayal kırıklığı