Merhaba, benim oğlumda 13 aylık 1 yaşına kadar infatrini mama kullandık şuan 6 kilo ve 64.5 boy bizde hiçbir işe yaramadı düzgün kullanmama rağmen 2 kutu bitiriyorduk bu ay itibariyle mamamızı değiştirmesini istedik doktorumuzdan pediasure plus fiber diye bir mama kullanmaya başladık ve bebeğim toparlamaya başladı çok şükür gitmediğimiz bölüm be doktor da kalmadı