Biroglanannesi Kızlar tuttuğumuz ev yerden ısıtma . Yerden ısıtma da oturanlar var mı ? Isınması kışın nasıl oluyor petek gibi mi ? İlk defa yerden ısıtma da oturacağım . Daha mı iyi yoksa peteğin yerini tutmaz mı
Efeveannesii Biroglanannesi benim kendi evim yerden isitmaliyli gayet iyi bn cok memnunum ayaklarin fln scacik oluyor
Biroglanannesi Rika Hava MAKİNESİ var Allahtan 🤦🏻♀️ Peteklere çamaşır atmak iyi oluyordu artık yerlere atarım 🤪🤪
Dilaylaa Farki yok ben hem soğukta bir yerde yaşıyorum ama kışın sort tişört geziyorum evde 😅 evet toz oluyor hava makinesi olmayınca özellikle bebeğin burnu tıkanır .