Kuzus1 hamileyken bile içilebilen ilaç nasıl oluyorda süt yoluyla bebeğe geçiyormuş şaşırdım doğrusu🤣🤣 tiroit ilacını sakın bırakma, süte falan geçtiğide yok zaten. Ben emziriyorum şuan ve salak gibi kendi kendime ilacı bırakmıştım, bir kaç sıkıntı çıkmaya başladı ve tiroittenmiş🤦🏼♀️ ilaca tekrar başlayacağım ve bişey daha söyleyeyim, ilacı bıraktığımdan beri sütümde azalma var. 🤣