6 aylık oğlumun kulagi agiriyor surekli eli kulaginda uyuyor 10 dk sonra kulağını tutarak ağlıyor diye duramadik doktora gittik meğer kulağında bir problem yokmuş parazit varmis ve bizimle uyuduğu yerde oynadığı için olmus ama bizde hicbirsey yok ebeveynin yatağı yerde oynaması ve baddaniye yasak hergun carsaf degsitrcem hiç oturmayı sevmeyen surekli yerde yuvarlanmak isteyen geceleri zorla besiginde ama sabah erkenden ve gün içinde sadece bizim yatağımızda uyuyan bir bebek verdiği ilaçlar andazol anestol atarax
daha önce başına böyle birsey gelen bu ilaçları kullanan varmi