Demet_k Arkdşlar yaklaşık bi 4 ay önce vücudumda kırmızı lekeler çıktı. Tıpkı sinek ısırığı gibi kaşınıyor. Doktora gittim sitresten dedi. Kan tahlillerimde temiz . Ama bi yerde bitiyor biyerde başlıyor. Yaşayan varmı böyle bir durum.
_Asilin_Annesi_ Demet_k sedef olabilir mi bende de var kırmızı yara seklinde kasintiydi şimdi deri döküntüsü şeklinde. Kesin çözümü yok sürekli krem hap kullanıyorum
Demet_k Derya341986 bendekiler kırmızı kırmızı sinek ısırığı gibi iydi. Şuan baya azaldı. Doktor sitrese bağlı demişti. Deli gibi kaşınıyordum.