MinnakAsel https://resimyukle.io/r/jMO5hfHVw8 kızlar acil bakarmisiniz sonuçlara yeni doğan bebeğimizin sarılığı varmış arkadaşım sonuçları bekliyememis yarın doktoru gorucek ama içi içini yiyor rica etsem bilen bakabilirmi
bebekzeynep MinnakAsel evet sarılık var ama hastaneye yatacak kadr degil. Sık sık beslesin geçer inşallah panik yapacak bi durum yok
Sevvalarya 11 çıkmış sarılık korkma hafif derece var 18 çıkmıştı bizimki ışık tedavisiyle hemen indi bol bol emzirmeye çalış aç kalmazsa sorun yok korkma da bu günlerde geçiyor her çocukta sarılık olur sadece derecesi farklı oluyor MinnakAsel
Bgmgnr MinnakAsel evet ama bu değer çok normal hepsinde oluyor bolca emzirin 1 günde düşüyor, 15 lerin üstüne çıkarsa fototerapi öneriyorlar korkmayın süt henüz yoksa mama takviyesi yapın saat başı uyandırıp emzirin mutlaka yarına bile düşer
Onldk Evet var ama az 17 de hastaneye yatırıyorlardı galiba bizim de 12 çıkmıştı sonra geçti üzülmesin yani ben çok üzülmüştüm 😊bilirubin total yazıyor orası
MinnakAsel Onldk ya çok teşekkür ederim ekran aldım hepsini aticam ona 😍♥️ Rabbim hep sağlık versin evlatlarimiza
MinnakAsel Bgmgnr yok zaten çok sık emziriyor ileticem arkadaşıma dediklerinizi çok teşekkür ederim 😍
Deletedmom_123 MinnakAsel kuzum 11 çıkmış korkma ama salmada iki saatte bir mutlaka besle sütün yetiyorsa iki saatte bir emzir yetmiyorsa mama takviyeside ver bi 10-15 gün sonra sarılık tehlikesi geçince rahatlarsınız
MinnakAsel Deletedmom_123 sütü bol canım sadece zenginlestirsin diye konuştum onunla Allah razı olsun düşünüp yazdığınız için ♥️😍