14 aylık olacak kızım gün içerisinde mutlaka 1-2 kase yoğurt. Nerdeyse her gün bir bardak ayran veya cacık içiyor. Peyniride aşırı şekilde seviyor her türlüsünü bu yüzden de veriyoruz kahvaltıda mutlaka 1 yumurta yer ama farklı peynirler yiyerek tamamlar genelde kahvaltısını labne kaşar peyniri gibi çoğunlukla. Her şeyin fazlası zarar derler ya o yüzden sormak istedim