Kızım 13.5 aylık. Hep düzenli uykuları vardı zaten, uyku eğitimi de var. Normalde 2 uyku yapıyordu. Ama son zamanlarda son uykuya direndi uyumadı vs. Bazen de uyuyordu. Tek uyku denedim ama sanki daha erken gibi geldi. Emin de olamadım. Tek uyku az 2 uyku çok geliyo sanırım önerisi olan var mı. Sizlern nasıl düzeni