Merhaba benim bebeğim 3 ay 10 günlük ve son 10 gündür memeyi tutarken ağlıyor. Bu arada göğüs kalkanıyla emiyor sadece doğduğundan beri meme ucum yok ve şu aralar memeyi tutarken çok ağlıyo. Gündüz en fazla yarım saat Aralık’la 1 veya 2 kez uyuyo. Akşamları güzel uyuyo hemşiremizde doktorumuzda gece uyuyorsa sıkıntı yok üzme kendini falan dedi ben bunu atlattım ancak şimdi günlük rutinimizi söylüyorum bazen 10 dk bazen yarım saatten fazla emiyo gün içinde 10 dk içinde uyanıyo ve bende biraz Aralık eklemek için hemen emzirmiyorum 1 veya 2 saat sonra emzirmek için aldığımdada çığlığı basıyo emmiyor. Bazen ayakta tutturarak sakinleştirip veriyorum bazende beceremiyorum uyutuyorum uykudayken alıp emziriyorum bunu nasıl düzeltebilirim bi bilgisi olan var mı lütfen yardım edin 😊