Kızlar hayırlı akşamlar. Ben 66 gün önce sezeryan doğum yaptım bacaklarımda eğilme ve kalkma sırasında ağrı ve acı vardı geçer dedim ama geçmedi doktorum magosit diye bir ilaç kullanmamı söyledi onu da kullandım ama hala geçmedi ve ben fizik tedavi doktoruna muayene olmamı söyledi 😔 başına böyle Birşey gelen var mı normal değil bu durum yaşayan var mı??