Merhaba oğlum 13 aylık. Yürüyor ama yere düşünce kalmamıyor desteksiz. Bir yerden tutunması lazım illa. Emekleyerek bana veya koltuğa geliyor mesela. Ve tutunarak tırmanıp kalkıyor. 2 haftadır desteksiz tam yürümeye başladı.
Normal mi? Beklemeli miyim?