ddm-tekin Denooomii benim oğlumun da öyleydi. Bebeklerin ellerinin ve yüzünün soğuk olması normal diye biliyorum internette öyle okumuştum 🌸
Ummahan250820 Denooomii benim kızımında öyleydi canım hatta bi büyüğüm bana elleri ve kafası soğuk olmasından korkmayın yeterki ayakları soğuk olmasın o zaman kötü gaz olur demişti
ddm-tekin Denooomii tedirgin olmayın yine doktorunuza danışın tabi ama benim oğlumun hep öyleydi. Hatta sürekli bu çocuk üşüyor der dururlardı 😅
Ummahan250820 ddm-tekin ay evet benim kızımında elleri hep soğuktu kayınvalidem yazın ortasımda bu üşümüş evin içinde hırka giydirip battaniyeye sarmak istemişti 😃😃
PamukPrensesannesii Ummahan250820 valla ben hem çorap giydiriyorum hem patikli don giydiriyorum üstüne. Ama çıkardigimda bakıyorum gene soğuk oluyor. Gazlı zaten kendisi çok
birannebirmelek RabiyaG evet bende onu yazacaktım hatta bugün okudum ve burnu soğuksa üşüyor demekmiş ekleri ayakları soğuk olabilirmiş 🙂
Ummahan250820 birannebirmelek evet canım ama ayakları soğuk olumcada benim kızıöda sirek gaz oluyor üşüttüğünü anlıyorum hemen çorap giydiriyorum
birannebirmelek Ummahan250820 oda doğru tabii okuyunca ikna oldum ama ayağı soğuk olduğunda hala üşümüş diye düşünür müyüm evet 😄
birannebirmelek RabiyaG yanlış bişeyde söyleyip endişelendirmek istemem benim okuduğum yazıda öyle diyordu