HappyKids En çok satanlar bir arada! Bebek Bezi https://ty.gl/v1oouwap3t Islak Mendil https://ty.gl/9hqdx3z7ze Senin tercihin hangi marka?
1Prensessannesii HappyKids sleepy bambu özlü yenidoğan ıslak mendil Goo.n premium bebek bezi Çok severim çok güzel ikiside
Gulceninannesi25 Cinarinannnesi merhaba belki biliyorsunuzdur migrosta ikinci pakette yüzde 60 indirim var stok yapabilirsiniz bende molfix kullanıyorum da stokladim
tosbikannesiiiiiii HappyKids sleepy extra kullanıyorum ama kaka yaptığında hep taşıyor ıslak mendilde sleepy natural
2YildizAnnesi tosbikannesiiiiiii acaba bez numarasini mi yanlis kullaniyorsun ya da bellimi rahat mi bagliyorsun, bende de kullaniyorum hic tasma olmadi
ruveydaensar tosbikannesiiiiiii ben de sleepy kullanıyorum hep taşıyor. Bi sürü paket var hala hediye de geldi değiştiremiyorum da o yüzden 😅
Htcmrzdmr Goon extra sensitive ıslak mendil. Goon premium soft bebek bezi kullanıyorum. Primadan geçtim yaklaşık 5 ay kullandım pamuk gibi Goon❤️
Nazlican 6 ay Prima premium kullandıktan sonra goon premium soft a geçtim. 6 ay parama yazık etmişim, bire bir kopyası neredeyse. Islak mendil de ne bulursam onu kullanıyorum, önceliğim baby turco
124dorukcum124 Sleepy natural bez baby turco ıslak mendil mavi olan basen de sleepy sarı ıslak mendil
buki35 Bebegim prematüre doğdu 1 ay sanırım prima premium care kullandım cok memnundum yumusacık incecik no pişik sonra normal bebek kgsuna gelince baby turco Stok yapmıstım dogum öncesi onları kullandık 6aylık olduk halen baby turco bez ve ıslak mendilini kullanıyorum asla pişmedi asla sızdırma yapmadı kalıpları biraz küçük sadece şiddetle öneririm hem ikincisi 1 tl kampanyasıda var cogunlukla..👍
Irmakprensesinannesi HappyKids prima aktif bebek premium care doğduğundan beri kulknirm arada sleepy natural İslak mendil üni baby +12 ay veya sleepy