Canselben 6 ay önce doğurdum, 4200 54 cm normal doğum, epidural bile vurdurmadım 😂 ama tabi doktorum en fazla 3800 olur demişti çıktığında hepimiz şok olduk, korkmayın doğuyor bir şekilde 😂😂 ama şimdi ki aklım olsa sezeryana girerdim, çünkü kolında sıkıntı oldundediler günlerce uyuyamadım bile allahtan birşey çıkmadı ama 4 kilo ve üzeri normal doğurulmamalı, çıkmazsa vakumla cekiyorlsr bence hiç gerek yok doktorum 4 kilo olduğunu söyleseydi direk sezeryan isterdim, çünkü oğlumun kafası büyüktü kanalım dardı, farklı sıkıntılar cektim kuyruk kemiğim çıktı 15 tane dikişim vardı, eğer kilosu fazlaysa düşünmeden sezeryana girin derim