Kızlar selam sezaryen doğumdan kaç gün sonra regl oldunuz ? Benim bebeğim iki buçuk aylık oldu ve sezaryenle dünyaya geldi regl olamadığım için bir iki gündür sis olduğumu fark ettim adet düzensizliğim olduğu zamanlarda böyle olurdum regl olmak için yaptığınız birşey varmı bu süreç nasıl ilerliyor ne kadar sureyi bulur sizce