Arkadaşlar eşim hemşire ben çalışmıyorum İstanbul doğup büyüdüm Konya’ya atandı eşim 3 yıldır burdayız çok yalnızım İstanbul’a gitmek istiyoruz ama tabloda üst bölgede gidilmiyor deniyor eş durumu olmadan hiçbir türlü gitme şansımız yokmu lütfen bilgisi olan hemşire arkadaşlarım içimi rahatlatin