Idontmuhattap Kızlar bebeğimin yüzünde ama sadece yüzünde kızarıklık döküntü, balgamlı gibi kusmuk, mukuslu kaka (kan yok) bunlar var doktora götüreceğim ama burada da sormak istedim gitmeden önce. Kan ilacı alıyor ve sma optipro 4 aylık
Egeninannesi_11 Idontmuhattap evet cnm aynı şeyler bizde de vardı bugün götürdüm alerji dedi doktor alerji bölümüne gönderdi randevu alıp gidicez bakalım biz ek gıdaya geçtik bu arada
Egeninannesi_11 Idontmuhattap sma bende kullandım ishal etti pişik yaptı hiç kilo almadı bebeğim aptamile geçtik bizde onda sorun yaşamadık şükür
ayseesra07 Idontmuhattap oğlumda da olmuştu 4’üncü ayın başında daha kan ilacına falan başlamamıştık o ara doktor kontrolünde sordum durumunu anlattım bebeğimin tahlil istedi 3 çeşit idrar ve kakadan idrarı temiz çıktı ama dedi kakasında enfeksiyon olmuş dedi ve bir hafta antibiyotik tedavisi ve bağırsak düzenleyici probiyotik damla kullandık 10 günün sonunda yine gittik bu sefer ki tahlili temiz çıkmıştı. Umarım oğlunuzun ciddi bir şeyi yoktur 🙏
Egeninannesi_11 Idontmuhattap ek gıdaya geçtik ama neyin olduğu daha bilinmiyor büyük ihtimal yumurta sarısı bir üki gündür tadım yapıyor duk kahvaltıda
Idontmuhattap Egeninannesi_11 benimki de yeni kilo almaya başladı erkek bir de yeni 5 kg oldu mamada mıdır ki
Egeninannesi_11 Idontmuhattap benimki de erkek cnm valla benimki mamadan hiç kilo almadı aptamile geçtim ayda bir kg den fazla aldı
Idontmuhattap Egeninannesi_11 iki gün sonra gidicez bizde sanırım ya mamada ya kan ilacı dan başka bir şey kullanmıyor zaten mamada olabilir kilo alımı çok yavaş çünkü