2.5 aylık kızım var yaklaşık 2 aydır emiyor öncesinde sağıp verdim. Emerken çok fazla ses çıkarıyor tıkanıyor gibi emiyor :( uyanıkken emzirdiğimde çok fazla gaz oluyor. Yatarak emziriyorum ya da önden sağıyorum ama fayda etmiyor . Sütü tazyikli olan arkadaşlar neler yaptınız :((