Pozitif93 ben razıyım Allah’ta eşimden razı olsun birtek emzirmiyor herhalde onun dışında herşeyi yapar sağolsun elim ayağım resmen,onu da şu şekilde telafi ediyor sanırım gece bazen çok yorgun olduğum zamanlarda ben uyanamıyorum kendisi hemen kalkıyor bebeğimi memeye hazır halde koyuyor yanıma uyumaya devam ediyoruz 🫶🏻😁