duyguallibayer laktozsuz mama ile başlıyorsunuz şikayetler devam ederse sonra süt alerjisi için diyete başlatıyor dr bize öyle demişti ama bizim şikayetler düzelince laktoz olduğunu söyledi evet o dönemler emziriyordum bir de relactaz damla kullanıyordum her emzirmeden önce 8 damla veriyordum kızıma sonra emziriyordum zaten çoğunluk mama içiyordu sütüm yeterli değildi