starwomen Denizanasiii Daha açmadık ama böyle giderse bir kaç güne açacağız. Temmuzda Ağustosta balkona çıkamıyorduk şimdi odalara gitmek istemiyoruz serin diye
Denizanasiii Mlk026 Aynen balkon daha sıcak evden ya bebek olunca mecbur biz olsak bir şekilde idare ederiz de
MiniKaya Denizanasiii istanbuldayım 2 gün gece açtık serin oluyor diye birde oğlum üstünü hiç örtmez 🤦🏻♀️