Bebeğim 2 ay 10 günlük 7 kilo emzik emmiyor sürekli beni emmek istiyor emziriyorum geçen hafta 2 ay aşısında 6350 ydi bugün 6980 geldi 15 yoğun bakımda kalmıştı doğduğunda mama ya alıştı orda emzirttirmediler bana enfeksiyon kapar diye mamayida azalttık oysa ki günde 1 yada 2 defa oda çok durmazsa veriyorum nasıl yavaşlatırim kilo alımını?