Aliiisss öncelikle bebeğinin eğer içiyorsa mamasını,kaynamış suyunu içiriyorsan normal suyunu bezini yedek kıyafetlerini ağız bezini yani kısacası bebeğine lazım olacak ne varsa hepsini güzelce çantana koy canım.suyu,mamayı falan uçağa alabiliyorsun daha sonra bir annenin yazdığı gibi uçağa binmeden bezini değiştir ve uçağın kapısına kadar bebek arabanla git.orada sana yardımcı olmak için bekleyen görevliler olacak onlara bebek arabasını ver daha sonra yerine geçerken de hostesler bebek için kemer vericek oturunca da onu kendi kemerine takacaksın. Uçak inerken ve kalkarken emzir ya da emzik ver ya da mamasını içir. Hiç panik yapma benim bebeğim tam 2 aylık olduğunda biz 2,5-3 saat uçmuştuk Türkiye’ye gelmek için. Bebek arabanı tekrar alabilirsin görevliler sana yine uçağın kapısında teslim ederler (tabi bebek arabası şartlarını sun express için yazıyorum,bazı havayolu şirketler extra poşete koyuyorlarmış bebek arabasını) . Tek başına olmak İnan hiç zor değil yaparsın bak ne güzel 4 aylık olmuş bebeğin kocaman büyütmüşsün. Bunu da halledersin 💪🏻