Birminikannesiyim Kizlar promosyon alınmıştı Ocak ayında şimdi herkes şikayet etmiş çünkü diğer bankalar daha fazla promosyon vermiş calisanlara şuan mehkemeden onay gelmiş galiba haberi olan var mi