Merhaba Güzel Annelerimmm ❤️❤️
Sizlere bir sorum var yardimci olursaniz cok sevinirim. Benim kücük kuzu suan 5 aylik ve bu aylarda onu sünnet yaptirmak istiyorum ama sünnet töreni ise yazin yapmak istiyorum. Esimde bu ne sacmalik sünnet oldugu gün yani bi 1 hafta sonra töreni yapilir diyor. Millet kinar böyle sacmalikmi olur diyor. Benim de ona cevabim millet nerden bilcek bu cocuk daha 1 yasinda oldugunda yada 1 yasina az kala sünnet oldugunu, alninda yazmiyor ya sünneti ne zaman oldu sonucta degil mi 😂 Esim biraz milletci bu konuda millet ne der diye 🤦🏻♀️Sizce bu durumda hangi taraf dogru 🙆🏻♀️ ben yazin istiyorum daha güzel daha civil civil olur diye istiyorum. Kiş ayini pek sevmiyorum & sünneti de daha kücükken aylikken yaptirmak istiyorum. Cogu kisi 1 yasinda yaptirma dedi ayylikken daha iyi olur diye. Sizce de sacmalik mi daha aylikken sünnet olupta törenide seneye yapmak ? ( benim görüsümde degil ama SIZLERINDE fikirlerini almak istiyorum) ona göre esime mesajlarinizi göstericem 😂😂