Deletedmom090 Kızım hayvanlara bayılıyor çoğunluklada evdeyiz sıkılıyor bu yüzden tavşan almayı düşünüyorum ama bi sakıncası olurmu acaba sizlerin düşüncesi neler ?
Taelif Deletedmom090 Merhabalar :) Ben zamanında evimde tavşan besledim kısa bir süre. Neden kısa bir süre çünkü çok kokuyor ve inanılmaz pisleyen bir hayvan. Çocukla biraz sıkıntı olabilir belki. Ben lisedeyken bakmıştım annem sonunda dayanamayıp vermişti hayvani ki balkonda bakıyorduk evde bile değil. Tavşan yerine başka bir hayvan düşünün bence :) Sevmesi çok tatlı ama işte böyle kötü yanları var. Eğer bahçeli bir eviniz varsa hiç sıkıntı değil bakılabilir :)
EsZe Deletedmom090 uzun süre tavşan baktım. Bilmiyorum daha önce baktınız mı ama bakımı tahmin edilenden daha zor. Genelde tuvaletlerini aynı yere yapma eğilimindeler. İlk başta sıkıntı oluyo ama sonradan öğreniyolar. Ama arada kazalar da oluyo. Sahibini pek tanımıyolar sevgi göstermiyorlar. Hatta ergenlik dönemlerinde ciddi anlamda saldırgan olabiliyorlar. Benim dişi tavşanım bi çok kez elimizi ısırıp kanattı ergenliğinde. O yüzden alacaksanız dikkatli olmanızda fayda var 🙏🏻
03saliha06 Deletedmom090 tavşanla büyümüşüm ben annem hep anlatıyor daha fazla emeklemiyormuşum babam aldığında oyuncaklarımdan cok onunla vakit gecirirmişim hiç bir zararı olmaz tuvalet eğitimi verdikten sonra bide büyük bi kafes alırsınız🥰
03saliha06 Deletedmom090 evet tabi bakımı cok zormuş annem sırf o yüzden ben büyüdükten sonra komşumuza vermiş katlanmak size kalmış ama ona bakarsak bütün hayvanların kendine göre zorluğu var canım ben sadece bebeğine bi zararı olucağını sanmıyorum 😊
Defnecim Deletedmom090kötü sözlere hayır diyorum ! Çünkü benim bebeğim olmadan vardı tuvaleti kazakları herşeyi vardı çantası benimle heryere gitti kakasını dışarda yapmıyordu eve gelince yapıyordu tuvaletine. Pis kokmak diyince oda sizin elinizde ben ona özel parfüm almıştım temizleme parfümü öyle hiçte pis kokmadı sonra hastalandı öldü 😢 ömürleri çok uzun değil o sıkıntı bide kakası küçük leblebi kadar bebeğin yutma ihtimali olabilir. Aşısını bile yaptırmıştım. Ve halı da kemiriyor evde yaşamak biraz doğasına uymuyor 😊 ama çok akıllılar 🤓
Deletedmom090 Defnecim köpeği bende çok severim bekarkende baktım 3 tane ama eşiminde evde köpeğe tahammülü yok🤷🏻♀️
Yalin Deletedmom090 neden? Her anlamda tavsandan daha iyi bi secim olur. Dost olur, kardes olur, evlat olur sevgiyi hisseder hissettirir, egitime aciktir, korumacidir...vs. bence esini ikna etmeyi denemelisin😉
Tubbb Deletedmom090 bebeğin tavşanın kakasını yeme ihtimali var, kedi düşünmez misin hem tertemiz hayvandır hem oyuncudur
Deletedmom090 Yalin biliyorum dediğim gibi bende besledim bekarken ama eşim kabul etmiyor ama tekrar deneyeceğim şansımı🙏🏻