Denezmeh Merhaba oglum 3. Ay kontrolunde yani bugun rota ve menejit asilari oldu suan 15 dakika boyunca cok siddetli agladi. Bu durumu yasayan oldu mu? Tesekkurler
Cemre_-53 Denezmeh rota ağızdan damla olduğu için ishal ya da huysuzluk yapar ama menejit biraz ağır bir asi asi yerinde kızarık şişlik ateş huysuzluk baya oluyor iki gün sürüyor ama şişlik biraz uzun sürüyor onun yerine buz koyun azaltacaktır