Prima ile başladık sonra zamlardan sonra almak istemedim sleppy aldım hem pişik yaptı hemde sızdırdı geceleri belkide bebeğim fazla çiş yaptığı için ama yine de pişik yaptığı için memnun kalmadım bütün serilerini denedim yinede olmadı en sonunda goon markasını gördüm birindw övüyordu alayım deneyeyim dedim pişik yapmadı en büyük etken şu an bu benim için prima gibi güzel tutuyor ama premium olanını kullanıyorum diğeri için bir şey diyemem