Kızlar kolik gazlı bir bebeğim var henüz 2 aylık ama sürekli huy değiştiriyor. Ayakta uyuturdum artık onda da uyumuyor uyusa bile en fazla 35 dk falan gündüz resmen iş yapamıyorum 😔 eşimle son çare elde salladık ve kolay uyudu. Acaba hamak beşik alsam mı diyorum kullanıp öneren var mı?